Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  • 1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

    2.Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

    3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Milutek Kamil Bławut
    Ul Leśna 38a 42-235 Lelów


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Milutek Kamil Bławut
Ul Leśna 38a 42-235 Lelów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria orazparagon. Koszt wysyłki zwróconego produktu ponosi Klient.

Pamiętaj!

Zwrot produktu nietypowego wykonanego wyłącznie na zlecenie Kupującego jest niemożliwy, co jest zgodne z Art.10 ust.3 pkt 4 i 5. Powodem jest brak możliwości dalszej odsprzedaży towaru, przez jego indywidualne cechy lub gabaryty powstałe w wyniku zamówienia nietypowego.

 

Nieodebrana przesyłka

W przypadku gdy klient nie odbierze wysyłanej do niego przesyłki, wraca ona do nadawcy i tym samym, bez informacji o dokonaniu zwrotu, przed jej wysłaniem, klient ponosi koszty jej wysłania w obie strony. Zwrot zostanie pomniejszony o koszty wysyłki.

Kolory na zdjęciach mogą się różnić od rzeczywistych - wynika to z różnorodności dostępnego sprzętu komputerowego oraz jego indywidualnych ustawień a w szczególności ustawień monitora i karty graficznej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl